ثبت نام سهام عدالت در سجام 1401 {راهنما گام به گام}
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام سهام عدالت در سجام 1401 {راهنما گام به گام}

افرادی که قصد دارند در سازمان بورس فعالیت کنند باید مراحل ثبت نام سهام عدالت در سجام خود را تکمیل کنند. این سامانه به آدرس الکترونیکی sejam.ir در اختیار کاربران قرار دارد. شما برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود در بورس باید مراحل زیادی مانند احراز هویت و دریافت کد بورسی را طی کنید و در آن کلیه اطلاعات خود را دقیق وارد کنید.

پیش از این، خرید و فروش سهام در سازمان بورس کشور به صورت حضوری انجام می شد؛ اما بعد از سال 1384 با تصویب قوانینی در حوزه بازارهای مالی این فرآیند به صورت الکترونیکی شد. ثبت نام در سامانه سجام باعث می شود که شما بدون محدودیت زمانی و مکانی بتوانید در آن به خرید و فروش کالا و اوراق بهادار بپردازید.

نحوه ثبت نام در سامانه سجام sejam.ir

شما برای ثبت نام در سهام عدالت باید در سامانه سجام عضو شوید که امکان ثبت نام در آن به صورت آنلاین و غیرحضوری وجود دارد. این کار باعث شده تا پروسه ثبت نام در سامانه سجام به صورت چشمگیری کاهش یابد؛ بنابراین کلیه متقاضیانی که قصد دارند در بازار بورس فعالیت و سهام عدالت خود را دریافت کنند باید در این سامانه نام نویسی کنند.

زمان ثبت نام سهام عدالت 1401

دولت قصد دارد برای جاماندگان ثبت نام سهام عدالت در سال ۱۴۰۱ فرصتی دوباره دهد تا بتوانند از حقوق و مزایا آن استفاده کنند. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای شروع ثبت نام سهام عدالت سال 1401 مشخص نشده است؛ اما به محض اطلاع از آن برای شما اعلام خواهیم کرد. با شروع ثبت نام سهام عدالت سه دسته از افراد می توانند در آن نام نویسی کنند.

???? افرادی که در دوره های گذشته فرم ثبت نام سهام عدالت خود را تکمیل کردند؛ اما به دلایلی موفق نشدند فرآیند آن را اتمام کنند.

???? افرادی که تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و خانواده های تحت حمایت دولت هستند که در مراحل گذشته شناسایی نشدند یا پس از آن که به عضویت این سازمان ها درآمدند، ثبت نام آن ها ناقص مانده است.

???? نوزادانی که در خانواده های تحت حمایت دولت متولد شدند.

???? افرادی که جزو دهک های درآمدی اول تا ششم بودند؛ اما در مراحل گذشته به هر دلیلی موفق نشدند، فرم ثبت نام سهام عدالت خود را تکمیل کنند.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: راهنمای گام به گام ثبت نام سهام عدالت در سامانه سجام

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: